niedziela, 27 grudnia 2015

Ogłosznie

Witam wszystkich!
 Jeśli natknęliście się na ten blog szukając opowiadania o jakże wspaniałej parze, czyli Hermionie i Fredzie, to jesteście we właściwym miejscu! Jednak może niezbyt właściwym czasie, gdyż dopiero dzisiaj go założyłam porwana ekscytacją, która mnie ogarnęła. Dlatego proszę was o wytrwałość i wyrozumiałość ^^ Pierwszy rozdział niebawem się pojawi! Mam nadzieję, że będziecie chętni do jego przeczytania, jeśli tak do dajcie o sobie znać w komentarzach!

-Pozdrawiam! Julia :)

4 komentarze:

  1. Chętnie poczytam :D
    Marysia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Marysiu :*
      Mam nadzieję, że Ci się spodoba i dasz znać, co o nich myślisz w komentarzach :D

      Usuń
  2. Mam nadzieje że będzie mi się miło czytało :)
    ~M

    OdpowiedzUsuń