środa, 30 grudnia 2015

Małe zmiany

Witam wszystkich! :)
Chciałam wam przedstawić parę zmian, które wprowadziłam, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. ^^
Wiem, że nie wszyscy je pochwalają, ale dotyczą one głównie wieku bohaterów, tak więc mam nadzieję, że nie będą aż tak przeszkadzać :D

1. Ginny jest w tym samy wieku co Hermiona, Ron i Harry. Nie są jednak z Ronem bliźniakami - on urodził się na początku stycznia, a ona pod koniec listopada.
2. Fred i George są starsi od reszty tylko o rok. ( cały ich rocznik również )
3. Hermiona i Ron chodzili ze sobą na piątym roku, lecz po jakimś czasie postanowili się rozstać.

Jak na razie to wszystko. Być może w trakcie pisania dalszych rozdziałów coś się zmieni, a wtedy zaktualizuje tego posta. :)

~Pozdrawiam J. W.





3 komentarze:

  1. Troszkę głupio zrobiłaś pisząc o tym tutaj. Mogłaś jakoś wplatac to w tekst opowiadania.
    No ale nic z tym już nie zrobimy :)
    ~M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam tego posta, ze względu na komentarze dotyczące pierwszego rozdziału.
      Związek Rona i Hermiony wyjaśniłam już w prologu, a w pierwszym rozdziale ujęłam zmianę dotyczącą bliźniaków. Faktycznie mogłam lepiej wyjaśnić sytuację dotyczącą Ginny, ale niestety zorientowałam się już po fakcie.
      Dziękuję, za komentowanie i chętnie będę czytać Twoich opinii na temat następnych rozdziałów! :*
      Pozdrawiam J.W.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń