poniedziałek, 28 grudnia 2015

Prolog

Wakacje w Norze dobiegały końca. Zostały zaledwie trzy dni do powrotu do Hogwartu. Cieszę się, że znów będę mogła się uczyć nowych rzeczy. W końcu już dawno odrobiłam wszystkie wakacyjne zadania, a książki przeczytałam po dwa razy..jednak smutno mi opuszczać to miejsce. Spędziłam tu tyle miłych chwil. Weasley'owie byli dla mnie jak druga rodzina. Doznałam od nich tyle ciepła! No i oczywiście był jeszcze ON. Sama nie wiem czemu mi się tak podobał, w końcu był moim zupełnym przeciwieństwem, a jednak...
Na szczęście nie widywałam go zbyt często, gdyż prawie codziennie potajemnie znikał z bliźniakiem udając się na jakieś dzikie imprezy wracając dopiero nad ranem. Fred Weasley. Jakim cudem ten nieokrzesany rudzielec tak zawładnął moimi myślami?! DLACZEGO?!
Miałam mętlik w głowie. Może to przez fakt, że umie mnie rozśmieszyć jak nikt inny...abo to ten jego zabójczy uśmiech..i oczy, twarz, włosy..Wszystko.
Owszem przyznaję jest on bardzo atrakcyjny, ale wygląd to nie wszystko. Czy to możliwe, że stałam się taka płytka?
Nic jednak nie zmieni faktu, że zauroczyłam się w największym kobieciarzu i imprezowiczy w całej szkole. No w sumie jednym z dwóch, w końcu jego kopia była identyczna nie tylko fizycznie.
"Zabójcza dwójka" podbijała serca wszystkich dziewczyn w Hogwarcie, nie ukrywając się ze swoimi podbojami. Stali się idolami wszystkich chłopaków. Każdy chciał się z nimi zadawać. Ja jednak nie rozumiałam tych dziewczyn. Jak mogły się tak oddawać mając pewność, że wszystko się i tak skończy po jednaj nocy w pokoju życzeń?
Nie. To stanowczo musiało się zakończyć. W życiu nie dałabym się tak potraktować. Fred jest dla mnie bardzo dobrym przyjacielem, ale na tym koniec. Musi być...zresztą i tak w życiu by się mną nie zainteresował. W kujonce  Granger i to byłej dziewczynie swojego brata.
Z Ronem rozstaliśmy się dwa miesiące temu. Razem stwierdziliśmy, że to nie miało sensu. To, co do siebie czuliśmy było bardziej miłością siostry i brata niż dwóch ukochanych. Na szczęcie nasza przyjaźń na tym nie ucierpiała, a wręcz przeciwnie. Teraz mogę mu się zwierzać z wszystkiego, bez poprzedniego skrępowania tak jak Harremu i Ginny. Jestem naprawdę szczęściarą, że mam takich przyjaciół przy sobie. Są zawsze przy mnie, mimo wszystkiego i zawsze mnie wspierają.
Tak więc postanowione - Hermiono Granger, już w życiu nie pomyślisz w ten sposób o Fredzie Weasley'u.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję, że prolog się spodobał :) Wiem, że pewnie jest w nim wiele błędów ale jest to moje pierwsze opowiadanie, więc nie bądźcie zbyt surowi ^^ Jednak bardzo chętnie przeczytam jakieś uwagi, tak więc dajcie znać w komentarzach :D
~Pozrawiam J.W.

17 komentarzy:

  1. Bardzo interesujący prolog.❤Zaciekawiłaß mnie i z niecierpliwością czekam na 1rozdział.❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* 1 rozdział pojawi się już jutro i mam nadzieję, że się spodoba :D

      Usuń
  2. Super prolog ;) czekam na rozdział. Jest mało fremione więc będę chętnie zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Całkowicie się z Tobą zgadzam. Szkoda, że jest tak mało blogów o Fremione :( 1 Rozdział dzisiaj się pojawi i mam nadzieję, że Ci się spodoba! ^^

      Usuń
  3. Prologi zwykle są bardziej tajemnicze, jednak ten również przypadł mi do gustu *.*
    ~M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Bardzo się cieszę, że Ci się spodobał :)

      Usuń
  4. Prolog bardzo interesujący ;) nie miałam jeszcze okazji przeczytać opowiadania o Fremione więc z przyjemnością przeczytam Twoje :)
    Czytam dalej!
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zdołam Cię do nich przekonać :D

      Usuń
  5. Fajnie się zapowiada ;) Fred taki maczo hahahaha ;D lecę czytać dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) lecę czytać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog jest krótki i tresciwy, ale to dobrze:)szkoda tylko że od razu wyjawił as uczucie Herm:p
    Na razie jest fajnie i lekko,lecę dalej:)
    (taaak wreszcie udało mi się zajrzeć)
    Pozdrawiam Kejtdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jeszcze dużo się zmieni :D Zapraszam na kolejne rozdziały :*

      Usuń
  8. Oh jeju jak się zaczyna:))) lecę dalej:)
    ~Kate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :D Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu :3

      Usuń
  9. Jeeej nareszczcie jakieś Fremione <3 Jest ich tak mało :(
    Na pewno będę czytać!
    Jako żona Freddiego(♥) serdecznie zapraszam cię na moje opowiadanie z nim w roli... no cóż, może nie głównej aczkolwiek bardzo ważnej :D
    https://www.wattpad.com/myworks/73607848-not-my-choice-hp
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń